Viser av varer
30,-
Merke: Bernina
Kjøp
1.215,-
Merke: Bernina
Passer Bernina 125-880/Q20/24 DEN NYE LINJALFOTEN #72 - GIR DEG MULIGHET FOR Å FRIHÅNDSQUILTE LINJER, FJÆR, SIRKLER OSV MED 1/4" QUILTELINJALER - BREDDE 5,5 MM
Kjøp
26,-
Merke: Bernina
Kjøp
36,-
Merke: Bernina
Kjøp
665,-
Merke: Bernina
BERNINA Inchfot med flyttbar guide # 97D er laget for rettsøm, og er perfekt for ¼" eller 1/8" sømmonn og toppsøm. Den brukes sammen med den integrerte overtransportøren. Den er tilgjengelig for BERNINA-maskiner med maksimal stingbredde på 9 mm. Sålen passer perfekt med matesystemet, og gir nøyaktig mating og søm ved sammensying av lapper på en 9 mm BERNINA-maskin. Flyttbar sømlinjal er inkludert med inchfot #97D, separat fra foten og festet til maskinens stingplate. Brukes som hjelpemiddel for å sy perfekt rette ¼" sømmer. Spesielt nyttig for begynnere, men linjalen gir også ekstra sikkerhet for erfarne Rettsøm-platen anbefales for bruk sammen med inchfoten Flyttbar sømlinjal er inkludert med inchfot #97D, separat fra foten og festet til maskinens stingplate. Brukes som hjelpemiddel for å sy perfekt rette ¼" sømmer. Spesielt nyttig for begynnere, men linjalen gir også ekstra sikkerhet for erfarne Rettsøm-platen anbefales for bruk sammen med inchfoten.
Kjøp
598,-
Modellnummer: #8D
Merke: Bernina
Jeansfot nr. 8 / 8D er spesielt velegnet til rettsøm på tykke, harde materialer som denim- og linstoff eller seilduk. Også stoffer i flere lag drar nytte av denne fotens oppbygning. Rettsømsplaten med stinghullet gir nålen best mulig stabilitet, mens den flate syfotsålen letter den glidning over tykke stofflag. Jeansfot nr. 8 / 8D er også ideell til mellomtykke og tynne materialer. Vær oppmerksom på at den nye BERNINA-overtransportøren kun fungerer med syføtter av type D. Oppdag Jeansfot nr. 8 / 8D nå - Din pålitelige partner til vanskelige og robuste materialer.
Kjøp
552,-
Merke: Bernina
Den åpne broderifoten nr. 20 / 20C / 20D er et spesialhjelpemiddel for broderiarbeid på symaskinen. Med denne lager du gjennombrutte og sirkelrunde broderier like lett som du lager linjer og følger mønstre. Den trapesformede åpningen gir deg god sikt til sømområdet. Den brede trådfristillingen på fotens underside sørger samtidig for perfekt materialtransport ved tette broderiformasjoner. Den åpne broderifoten er også tilgjengelig med en spesiell glidesåle (nr. 56) for stoffer som glir dårlig. I tillegg er den åpne broderifot nr. 20 / 20C / 20D ideell for å sy fast bånd og skape pene applikasjoner. Oppdag den praktiske åpne broderifot nr. 20 / 20C / 20D i BERNINAs omfangsrike tilbehør nå!
Kjøp
610,-
Merke: Bernina
Inchfot nr. 57 / 57D med føring skiller seg fra Inchfot nr. 37 på grunn av sin sidemonterte føreskinne. Den egner seg derfor spesielt til patchworkarbeider med 6 mm (1/4 tomme) eller 3 mm (1/8 tomme) sømmål. Også andre nøyaktige syteknikker som krever presise rette sømmer drar fordel av patchworkfot nr. 57 / 57D med føring. Anslaget legges her direkte Dykk ned i det store utvalget fra BERNINA og oppdag din patchworkfot nr. 57 / 57D med føring nå!
Kjøp
17.995,-
Merke: Bernina
Kjøp
34.995,-
Merke: Bernina
BERNINA 740 overbeviser ved perfekt stingkvalitet, 9 mm stingbredde og en en ekstra lang friarm. Den egner seg spesielt godt til nøyaktig syarbeid fordi den har en integrert BERNINA overtransportør. Du kan lese mere om den er: https://www.bernina.com/nb-NO/Produkter-NO/Produktoversikt-BERNINA/Sying-quilting-og-brodering/BERNINA-7-serien/BERNINA-740#!features
Kjøp
22.995,-
Merke: Bernina
Kjøp
455,-
Merke: Bernina
Kjøp
450,-
Merke: Bernina
Applikeringsfot nr. 23 er spesialverktøyet når det gjelder applikering med en smale satengsøm (opptil to millimeter): Takket være sin raffinerte konstruksjon gir den god transport av stoffet selv ved svært tykke stingrekker. En utsparing på forsiden av syfoten tillater innlegging av en innleggstråd, slik at selv satengsømmer med innleggstråd gjøres problemfritt. Den brede trådfristillingen gjør at applikeringsfot nr. 23 også er utmerket til søm av minitittekanter eller tradisjonelle syteknikker. Og siden applikeringsfot nr. 23 har en gjennomsiktig såle beholder du god oversikt over syområdet - spesielt en f ordel ved ettersøm av konturer og hjørner.
Kjøp
630,-
Merke: Bernina
Kantsømfot nr. 10 / 10C / 10D er et praktisk hjelpemiddel for å sy jevne og rette stoffkanter. Den egner seg utmerket til å sy fast heklearbeider og bånd. Også til toppsting på kanter, folder og sømmer er kantsømfot nr. 10 / 10C / 10D ideell. Føringsplaten i midten av syfoten lar deg skape linjer og sømmer som løper helt parallelle med kantene på et øyeblikk. Oppdag kantsømfot nr. 10 / 10C / 10D nå - det proffe hjelpemiddelet til rene kantsømmer.
Kjøp
598,-
Merke: Bernina
Overlockfot nr. 2A er ideell til sying av overlocksøm og falder. Den egner seg spesielt godt til å gå over enkle sømmer. Stinget dannes over syfotens innside, noe som gjør at den bruker mer tråd. Slik forhindres det at stoffet snurpes sammen. Resultatet er en flat og elastisk søm. Med overlockfoten kan du sy høyverdige falder, mansjetter og satengsømmer selv på strikkede stoffer. Bruk den praktiske overlockfot nr. 2A og oppnå rene, elastiske sømmer eller moteriktige mansjetter på en rask og enkel måte.
Kjøp
595,-
Merke: Bernina
Transportørfot med klar såle nr. 34 / 34C / 34D gir deg god sikt til nålen og syområdet. Den røde markeringen på syfotens overside muliggjør særs nøyaktig og nennsomt arbeid. Transportørfot med klar såle nr. 34 / 34C / 34D er en ekte allrounder. Den egner seg til mange ulike både frem- og bakovertransporterende nytte- og dekorsting, og brukes ofte som en allmenn syfot til store og små syprosjekter. Bestill din transportørfot med klar såle nr. 34 / 34C / 34D nå.
Kjøp